A PROJEKT
Ügyfelemnek van egy családi vállalkozása, amiben homoktövis termeléssel és saját készítmények
értékesítésével foglalkozik.
Logótervezéssel kezdődött a közös munkánk, hisz csak egy meglévő logóra lehet egy komplett arculatot
építeni. A logóban megjelenik a Sziget Aranya felírat egy kézírásos betű stílusban, illetve stilizált
homoktövis bogyók a leveleikkel. A logó mögötti karika a termékek felülnézeti alakját szimbolizálja. (üveg
flakonok, tégelyek) Ami a színeket illeti az elegánsabb hatás elérése érdekében fekete-arany-fehér lett a
befutó. A címkék különlegessége pedig, hogy mindegyiknek a mintája termékenként különböző.
Mivel inkább középkorúak és idősebbek fogyasztják, így ők a célcsoport, így az arculatnak is úgy kellett
összeállnia, hogy nekik legyen megfelelő, figyelemfelkeltő és kívánatos. Ezért egy prémium, elegáns
megjelenés volt a cél.